Viatge a la Gran Bretanya. La costa de Pembrokeshire

Seguint la costa gal·lesa cap al sud, ens tocava dirigir-nos cap a Pembrokeshire, una regió on tot el seu litoral està protegit dins d'un parc nacional. Tot i que no teníem gaire temps per investigar-ne els secrets, sí que vam preparar-nos una jornada ben diversa per conèixer-ne alguns detalls.

La ruta la vam començar amb una parada  a Pentre Ifan, una de les moltes restes d'època prehistòrica que es poden visitar a Gal·les. En aquest cas, es tracta d'un antic enterrament amb forma de dolmen, força impressionant pel paisatge on se situa (és curiós que sempre aquest tipus monuments se situïn en llocs amb un paisatge tan increïble). Allà ens vam trobar un grup de viatgers espanyols que, curiosament, també recorrien el País de Gal·les amb un cotxe de lloguer, tot i que en la direcció contrària a la nostra.

Tot seguit ens vam dirigir cap a Saint David's, una enorme catedral i una antiga abadia que hi ha just a un dels extrems de la petita península de Pembroke. Després de fer un mos, els penya-segats i les curioses formes de les roques al litoral ja ens van començar a cridar l'atenció i vam fer una parada en una platja per prendre algunes imatges d'aquest paisatge tan espectacular.

Finalment, i abans de dirigir-nos cap a l'hotel, vam anar fins a Tenby, una encantadora població situada a la costa de Pembrokeshire, amb un antic castell dalt d'un penya-segat (ara tancat per seguretat) i amb noves vistes a la misteriosa costa de la regió. Després d'un passeig, però, arribava el moment d'arribar fins a la població de Pembroke, on ens allotjàvem en un petit B&B on, curiosament, aquella nit també s'hi estaven una parella de noies catalanes de camí cap a Irlanda (de Pembroke surten alguns vaixells en direcció a Irlanda). Així que amb l'encantador ambient familiar de l'hotel, vam tancar una jornada per una regió en la qual ens deixàvem molts secrets per descobrir.